Ossza meg velünk észrevételeit úgy személyesen, mint online!

2016.11.11.

Jól érezte magát szállodánkban és biztos benne, hogy a közeljövőben még visszatér hozzánk?
Esetleg nem volt elégedett valamivel? Örömmel várjuk, hogy megossza velünk tapasztalatait!

_PIX6053

Napjainkban, amikor a TripAdvisornak, a Google Plusnak, vagy épp a Facebooknak köszönhetően mindaz, ami alapvetően közel sem online szolgáltatás, online felületen is publikus formában véleményezhető, így mindannyian könnyebben döntünk. Megnézzük, „mit írnak a helyről”, majd választunk a legnépszerűbbek, a legtöbb pozitív visszajelzéssel rendelkezők közül, és már indulunk is pihenni, szórakozni, kikapcsolódni.

Ez alapvetően nagyszerű lehetőség, hatalmas könnyebbség.

TripAdvisor, Facebook és ami mögötte van

Mivel manapság az internet az a tér, amely a leggyorsabb és minden reményünk szerint legmegbízhatóbb formában segít bennünket a tájékozódásban, a legtöbb szálloda és étterem igyekszik kiemelten figyelni mindarra, ami vele kapcsolatban online megjelenik, vendégei elé tárul az első kattintást követően.

hu_reviewus_greenSajnos azonban nekünk, tulajdonosoknak bele kell törődnünk a ténybe, hogy nem minden vendég tapasztalt internet felhasználó, így aztán előfordul, hogy a pozitív vélemények egy komoly hányada az asztali beszélgetések, illetve az elköszönés pillanatin kívül már sosem kerül a nyilvánosság elé.

Pedig a közösségi médiumok, vagy az olyan oldalak, mint a TripAdvisor, vagy a Facebook arra is szolgálnak, hogy a vendégek pozitív élményeinek, tapasztalatainak is teret adjanak.

Mindez persze közel sem azt jelenti, hogy baj, ha valaki a leendő vendégekkel is megosztja negatív élményeit. A probléma inkább abban keresendő, hogy a pozitív vélemények legfeljebb a recepcióig, vagy a pincérekig jutnak el, sokszor hozzám is, az internetre ellenben már jóval kisebb eséllyel.
Így aztán rengeteg vendéglátó hely és hotel kénytelen szembesülni a negatív online vélemények túlsúlyával. Még akkor is, ha húszból tizenkilenc vendége tökéletesen elégedett a kezdetek óta.

Segítsen nekünk! Keressen bennünket személyesen!

A Hotel Visegrád recepcióján a nap 24 órájában örömmel és készséggel várják kollégáim az észrevételeket, megjegyzéseket, és természetesen az esetleges panaszokat is.
Ha úgy érzi, bármivel kapcsolatban problémája akadt, legyen szó a kiszolgálásról, a szobák, vagy épp a wellness részleg egyes szakaszainak negatívan ható sajátosságairól, netán Ön által észlelt hibáiról, szóljon bátran!

Én magam is a nap jelentős részében az épületben dolgozom, így egész nyugodtan felkereshet engem is, örömmel állok szolgálatára.

Azt szeretném, hogy az esetleges negatív élmények tényszerűségeivel ne csupán az interneten találkozzanak egykori és leendő vendégeink, hiszen az ilyen, felmerülő problémák szinte 100%-a azonnal orvosolható, amint informálnak bennünket. Mi is emberek vagyunk, így aztán előfordulhat, hogy hibázunk.

Ellenben azt szeretném, ha a velünk elégedett szállóvendégeink pozitív észrevételeiről és kellemes élményeiről is sokat olvashatnék úgy a Facebookon, akárcsak a TripAdvisor, vagy a Google Plus felületén.

Írja meg Ön is, hogy jól érezte magát Visegrádon!
Segítsen ezzel bennünket és szállodánk leendő vendégeit!

Építsük együtt a bizalmat, támogassuk közösen a minőségi szolgáltatásokat!


Ne maradjon le Visegrád legfontosabb eseményeiről! Kövessen bennünket Facebook oldalunkon is!

Hogy érezte magát szállodánkban? Írja meg véleményét a TripAdvisor felületén!