Konferenzen, historische Umfeld
Cégek és tudományos csoportok, szakmai közösségek számára ajánljuk wellness szállodánk különféle méretekkel és befogadóképességgel rendelkező konferenciatermeit.
Kisebb, 10 fős meetingre is lehetőség nyílik szekciótermeinkben, de a nagyobb volumenű, akár 200 fős konferenciák szervezésére alkalmas konferenciatermeink is szabadon lefoglalhatóak az év bármely szakában.
A nemrégiben átadott épületszárnyunk további előnyös lehetőségeket kínál a konferenciaszervezők számára, hiszen 150 m2-es, 140 fős termünket egy mobilfal megnyitásával megnövelhetjük további 85 m2-rel, 200 fő részére is.
Ugyanez a terem könnyen szekcionálható. Így kialakíthatunk két kisebb, egy 80 m2-es illetve egy 70 m2-es helyiséget.
Emellett továbbra is elérhetőek korábban kiépített termeink és előadóink, így a 100 m2-es, padlószőnyeges, természetes világítással rendelkező konferenciaterem, valamint a 35 m2-es, 30 m2-es, 25 m2-es és 20 m2-es szekcióterem.
Ezen termeink nem csupán konferenciaszervezésre használhatóak, de adottságaiknak köszönhetően kiváló helyszínei lehetnek kiállításoknak, megnyitóknak, bemutatóknak és szemináriumoknak is.
További konferencia helyszíneink:
A szálloda éttermének különterme 80 fő.
Reneszánsz Étterem traktatóriuma 50 fő részére (az étteremtől teljesen különálló épület).
Tárgyaló 8 fő befogadóképességgel.
250 fős konferenciaterem külső helyszínen (a szállodától 400 méterre).
Termeink kivétel nélkül légkondicionáltak.
Az alábbi technikai eszközök minden esetben rendelkezésre állnak:
- Projektor
- Flipchart
- Laptop
- Diavetítő
- Írásvetítő
- CD- és DVD lejátszó
- Komplett hangosítás
- Vezeték nélküli mikrofon
- Televízió
- Szélessávú és vezeték nélküli Internet elérés
Busztranszfer
- Ingyenesen szállítjuk vendégeinket a programhelyszíneink, éttermeink és a Hotel Visegrád között.
Catering
Szállodánk színvonalas szolgáltatásai közül is kiemeljük éttermeink kitűnő konyháját, melyről a rendezvényeken résztvevő vendégeink egyöntetű elismeréssel nyilatkoznak.
Éttermünk nagy létszámú csoportokat is gyorsan kiszolgál, függetlenül attól, hogy tányérszervizes, vagy büféasztalos étkezést választanak.
A kávészüneteket a konferenciatermek előterében, vagy a termekben javasoljuk megtartani, az előkészületeket mindkét variáció esetén gyorsan, ízlésesen oldjuk meg.
Programok
Sokszínű kültéri programlehetőségeink közül a legkedveltebb a lovagi torna, illetve a középkori csapatépítés.
Programjainkról részletesen: Sport és szabadidő, Gasztro élmény, Élményséta a Királyi Palotában
Igény esetén zenekart, DJ-t, dekorációt is biztosítunk.
Terem neve | Terület |
---|---|
Konferenciaterem 1 | 35 m2 |
Konferenciaterem 2 | 60 m2 |
Konferenciaterem 1+2 egybenyitva | 95 m2 |
Konferenciaterem 3 | 60 m2 |
Konferenciaterem 4 | 90 m2 |
Konferenciaterem 3+4 egybenyitva | 150 m2 |
A Hotel Visegrádtól mintegy 500 méterre fekvő Királyi Palotában is lehetőség nyílik konferencia szervezésre. A Palota e célra kialakított terme, mely minden évben helyet ad a Visegrádi Négyek találkozójának is, 250 fő befogadására készíthető fel.
Szállodánktól 800 méterre található az egyedi berendezésű Renaissance Étterem, melynek teremadottságai szintén lehetővé teszik meetingek és konferenciák szervezését és lebonyolítását.
Szállodánk a rendezvények valamennyi kísérő szolgáltatásának megszervezését vállalja, az állófogadásoktól egészen a wellness szállások biztosításáig.