Tagungsorte

Konferenzen, historische Umfeld

Cégek és tudományos csoportok, szakmai közösségek számára ajánljuk wellness szállodánk különféle méretekkel és befogadóképességgel rendelkező konferenciatermeit.

Kisebb, 10 fős meetingre is lehetőség nyílik szekciótermeinkben, de a nagyobb volumenű, akár 200 fős konferenciák szervezésére alkalmas konferenciatermeink is szabadon lefoglalhatóak az év bármely szakában.

A nemrégiben átadott épületszárnyunk további előnyös lehetőségeket kínál a konferenciaszervezők számára, hiszen 150 m2-es, 140 fős termünket egy mobilfal megnyitásával megnövelhetjük további 85 m2-rel, 200 fő részére is.

Ugyanez a terem könnyen szekcionálható. Így kialakíthatunk két kisebb, egy 80 m2-es illetve egy 70 m2-es helyiséget.

Emellett továbbra is elérhetőek korábban kiépített termeink és előadóink, így a 100 m2-es, padlószőnyeges, természetes világítással rendelkező konferenciaterem, valamint a 35 m2-es, 30 m2-es, 25 m2-es és 20 m2-es szekcióterem.

Ezen termeink nem csupán konferenciaszervezésre használhatóak, de adottságaiknak köszönhetően kiváló helyszínei lehetnek kiállításoknak, megnyitóknak, bemutatóknak és szemináriumoknak is.

Anfrage

További konferencia helyszíneink:

A szálloda éttermének különterme 80 fő.
Reneszánsz Étterem traktatóriuma 50 fő részére (az étteremtől teljesen különálló épület).
Tárgyaló 8 fő befogadóképességgel.
250 fős konferenciaterem külső helyszínen (a szállodától 400 méterre).

Termeink kivétel nélkül légkondicionáltak.

Az alábbi technikai eszközök minden esetben rendelkezésre állnak:

  • Projektor
  • Flipchart
  • Laptop
  • Diavetítő
  • Írásvetítő
  • CD- és DVD lejátszó
  • Komplett hangosítás
  • Vezeték nélküli mikrofon
  • Televízió
  • Szélessávú és vezeték nélküli Internet elérés

Busztranszfer

Catering

Szállodánk színvonalas szolgáltatásai közül is kiemeljük éttermeink kitűnő konyháját, melyről a rendezvényeken résztvevő vendégeink egyöntetű elismeréssel nyilatkoznak.

Éttermünk nagy létszámú csoportokat is gyorsan kiszolgál, függetlenül attól, hogy tányérszervizes, vagy büféasztalos étkezést választanak.

A kávészüneteket a konferenciatermek előterében, vagy a termekben javasoljuk megtartani, az előkészületeket mindkét variáció esetén gyorsan, ízlésesen oldjuk meg.

Programok

Sokszínű kültéri programlehetőségeink közül a legkedveltebb a lovagi torna, illetve a középkori csapatépítés.

Programjainkról részletesen: Sport és szabadidő, Gasztro élmény, Élményséta a Királyi Palotában

Igény esetén zenekart, DJ-t, dekorációt is biztosítunk.

Terem neve Terület
Konferenciaterem 1 35 m2
Konferenciaterem 2 60 m2
Konferenciaterem 1+2 egybenyitva 95 m2
Konferenciaterem 3 60 m2
Konferenciaterem 4 90 m2
Konferenciaterem 3+4 egybenyitva 150 m2

 

A Hotel Visegrádtól mintegy 500 méterre fekvő Királyi Palotában is lehetőség nyílik konferencia szervezésre. A Palota e célra kialakított terme, mely minden évben helyet ad a Visegrádi Négyek találkozójának is, 250 fő befogadására készíthető fel.

Szállodánktól 800 méterre található az egyedi berendezésű Renaissance Étterem, melynek teremadottságai szintén lehetővé teszik meetingek és konferenciák szervezését és lebonyolítását.

Szállodánk a rendezvények valamennyi kísérő szolgáltatásának megszervezését vállalja, az állófogadásoktól egészen a wellness szállások biztosításáig.





Name (Bitte ausfüllen):
Firmenname:
Telefonnummer:
Email (Bitte ausfüllen):
Ankunft (Bitte ausfüllen):
Abreise (Bitte ausfüllen):
Anzahl der Personen (Bitte ausfüllen):
Angeforderten Programme, Beschreibung der Veranstaltungen (Bitte ausfüllen):
Die, während der Newsletter - Registration angegehbenen Daten, werden von Hotel Visegrád vertraulich behandelt, diese stehen keiner dritten Partei zur Verfühgung. Die angegehbenen Daten werden von Hotel Visegrád im angegehbenen Maß, für die folgenden Ziele verwendet: Informierung über die Aktionen und Nachrichten von Hotel Visegrád. Auf Anspruch der registrierten Person giebt Hotel Visegrád zu jeder Zeit Auskunft über die Verwendung der Daten, ergäntzt, ändert oder löst sie.