Konferenciaszervezés történelmi környezetben

Cégek és tudományos csoportok, szakmai közösségek számára ajánljuk wellness szállodánk különféle méretekkel és befogadóképességgel rendelkező konferenciatermeit.

Kisebb, 10 fős meetingre is lehetőség nyílik szekciótermeinkben, de a nagyobb volumenű, akár 200 fős konferenciák szervezésére alkalmas konferenciatermeink is szabadon lefoglalhatóak az év bármely szakában.

A nemrégiben átadott épületszárnyunk további előnyös lehetőségeket kínál a konferenciaszervezők számára, hiszen 150 m2-es, 140 fős termünket egy mobilfal megnyitásával megnövelhetjük további 85 m2-rel, 200 fő részére is.

Ugyanez a terem könnyen szekcionálható. Így kialakíthatunk két kisebb, egy 80 m2-es illetve egy 70 m2-es helyiséget.

Emellett továbbra is elérhetőek korábban kiépített termeink és előadóink, így a 100 m2-es, padlószőnyeges, természetes világítással rendelkező konferenciaterem, valamint a 35 m2-es, 30 m2-es, 25 m2-es és 20 m2-es szekcióterem.

Ezen termeink nem csupán konferenciaszervezésre használhatóak, de adottságaiknak köszönhetően kiváló helyszínei lehetnek kiállításoknak, megnyitóknak, bemutatóknak és szemináriumoknak is.

Ajánlatkérés

További konferencia helyszíneink:

A szálloda éttermének különterme 80 fő.
Reneszánsz Étterem traktatóriuma 50 fő részére (az étteremtől teljesen különálló épület).
Tárgyaló 8 fő befogadóképességgel.
250 fős konferenciaterem külső helyszínen (a szállodától 400 méterre).

Termeink kivétel nélkül légkondicionáltak.

Az alábbi technikai eszközök minden esetben rendelkezésre állnak:

  • Projektor
  • Flipchart
  • Laptop
  • Diavetítő
  • Írásvetítő
  • CD- és DVD lejátszó
  • Komplett hangosítás
  • Vezeték nélküli mikrofon
  • Televízió
  • Szélessávú és vezeték nélküli Internet elérés

Busztranszfer

Konferenciahelyszínek

Catering

Szállodánk színvonalas szolgáltatásai közül is kiemeljük éttermeink kitűnő konyháját, melyről a rendezvényeken résztvevő vendégeink egyöntetű elismeréssel nyilatkoznak.

Éttermünk nagy létszámú csoportokat is gyorsan kiszolgál, függetlenül attól, hogy tányérszervizes, vagy büféasztalos étkezést választanak.

A kávészüneteket a konferenciatermek előterében, vagy a termekben javasoljuk megtartani, az előkészületeket mindkét variáció esetén gyorsan, ízlésesen oldjuk meg.

Programok

Sokszínű kültéri programlehetőségeink közül a legkedveltebb a lovagi torna, illetve a középkori csapatépítés.

Programjainkról részletesen: Sport és szabadidő, Gasztro élmény, Élményséta a Királyi Palotában

Igény esetén zenekart, DJ-t, dekorációt is biztosítunk.

Terem neve Terület
Konferenciaterem 1 35 m2
Konferenciaterem 2 60 m2
Konferenciaterem 1+2 egybenyitva 95 m2
Konferenciaterem 3 60 m2
Konferenciaterem 4 90 m2
Konferenciaterem 3+4 egybenyitva 150 m2

 

A Hotel Visegrádtól mintegy 500 méterre fekvő Királyi Palotában is lehetőség nyílik konferencia szervezésre. A Palota e célra kialakított terme, mely minden évben helyet ad a Visegrádi Négyek találkozójának is, 250 fő befogadására készíthető fel.

Szállodánktól 800 méterre található az egyedi berendezésű Renaissance Étterem, melynek teremadottságai szintén lehetővé teszik meetingek és konferenciák szervezését és lebonyolítását.

Szállodánk a rendezvények valamennyi kísérő szolgáltatásának megszervezését vállalja, az állófogadásoktól egészen a wellness szállások biztosításáig.

Ajánlatkérés





Név (Kérjük kitölteni):
Cégnév:
Telefonszám:
Email (Kérjük kitölteni):
Érkezés (Kérjük kitölteni):
Távozás (Kérjük kitölteni):
Létszám (Kérjük kitölteni):
Igényelt programok, rendezvény leírása (Kérjük kitölteni):
A hírlevélre való feliratkozás során megadott adatokat a Hotel Visegrád bizalmasan kezeli, harmadik fél számára nem teszi hozzáférhetővé. A megadott adatokat a Hotel Visegrád kizárólag a regisztráció során megadott mértékben, a következő célokra használja fel: tájékoztatás e-mailben a Hotel Visegrád akcióiról, híreiről. A Hotel Visegrád a feliratkozó személy kérésére bármikor felvilágosítást ad adatai kezeléséről, valamint kiegészíti, módosítja, törli az adatokat.